tänkte berätta lite om min dag,
vaknade klockan fem & tog bussen klockan sex,
fick stå och vänta i 40 min på att börja min första dag i pratiken på jula
rätt drygt, de lova mig att få gå med ngn hela dagen, haha fuck de
fick gå själv hela tiden, jaja rätt chill mer än att varorna väger 636278 ton
:( fick va lite på lagert men mest ute i butiken och paktera upp varor, mkt springande till
datorn eftersom man var tvungen att knappa in streckkoden för att hitta varans plats..
blää så tråkigt, kom sjukt många kunder som fråga massa saker :) & en dansk kunde inte sluta
babbla... stack 6 imorse & kom hem 8 :(
tog bussen med amanda eftersom hon är några stationer ifrån & arbetar asså på väla :)
när vi kom till svalöv träffa vi karl & hans knasiga kompisar, häääärliga!
& jag känner mig lycklig :$
poooooooss

Kommentera

Publiceras ej