deep toughts
ska jag vara ärlig nu? okej ett ärligt inlägg.
fan jag har tappat lusten att blogga?
jag som älskade det, min blogg känns sååå lame.
jag älskar denna känslan jag just nu har.
lycklig? ja? lite!
ååh så jävla härligt att det finns vändningar!
jag ska FAN aldrig någonsin ta så mycket skit som
jag fick göra i sådär tre månader
att jag inte förän nu insett att även jag är människa
och faktiskt förtjänar att må bra istället för
att ha någon som trycker ner en, trodde aldrig någonsin
jag skulle säga detta men jag älskar att jag hatar dig
och jag hatar att jag någonsin älskat dig

Nog med serious talk har precis lagt på
efter snackat med karl i typ två timmar
iiih imorgon börjar jag åtta så tar tåget sju :)
vem behöver söömn? (a) när jag kommer hem träffar
jag karl hoppas jag
någon mer som inte vill till skolan? heeh förstår jag :]]
jaja, puuuuuuuuussss

Kommentera

Publiceras ej